Followers

Wednesday, June 20, 2012

hii i'm back

sekian lamaa nya aku mengofline kan diri , kini aku kembali masih bermuka ini . dulu mungkin aku seorang yang pendiam, pendendam dan macam3 pen lah . tapi  skarang /?? ahah. what eva . mengarut sudah


sekarang ni aku macam berminat bab3 kecantikan ni . dulu xpena amik sries pn skrg sejak dah nak kawenni aku dah ade macam3 petua dari petua zaman dahulu sehingga ke zaman sekarang .hehe em buat masa ni baru sorang laa cakap aku makin cantik . hahaha . malu laa sy .eehehem .

petua 1 
tea bag 



ahah ni la bentuk tea bag yg digoole . hmm ,.pas dah minum teh tujgn terus buang . tekapkan kat bawah mata 2 / 3 hari selama 20minit . ulang setiap hari . insyaallah kurg cket itam bawah mata tu . sebaik3 nya gunakan teh chemomile sbb die ade kandungan yg memberikan kecerahan . ne twu cepat cket putih . eehee


selain tu leh gak guna tomato atau timun . same je cara die potong nipis dan tekapkan bawah mata .insyaallah . sebab umi pn ade cakap aku ny bawah ,mata dah putih cket . ehehe .


oke lah nak tido esok nak membanting tulang lagi nak mengajar budak3 . hmm selamat malamm .

No comments:

Post a Comment