Followers

Wednesday, August 21, 2013

sebab yg menyebabkan saye malas bekerja

oke harini terasa sangat malas ye kawan3. hmm acctually sejak pagi tadi dah terasa malas berkobar3 dalam diri.aku ase penyebabnya adalah seperti berikut

1-sebab harini encik radzi (bos aku) dah pulang dr bercuti raya yg panjang,hmm klu bos dah balik alamatnya x boleh la nak mengelat / mengular semasa bekerja. arghh. ni yg malas nii

2-sebab harini aku kena buat error fixing, kira aku kena betulkan kesalahan yg ada dalam pelan , huh kerja ni amatlah membosankan dan tidak digemari oleh aku, ditambah pula aku dah lama menggalkan tugas ni sejak berkurun3 lamanya.argh malasnya.

3-harini salah sorang kawan ofis aku dah meninggalkan kerja ni, semalam dia las day, so agak membosankan , kurang dah sorang kawan ofis, sedih.

4-sebab, em, pagi tadi aku terjumpa kat http://halalguide.org mengenai losyen vaseline ni haram sebab mengandungi lemak pig,ohoi, aku baru je beli, dah kena buang, argh, tension tension,lagi la buat aku malas kerja. oke kalau ssape ade maklumat lanjut mengenai vaseline ni bole inform aku, terima kasih.

begitulah antara penyebab yang benar3 membuat aku menjadi malas pada pagi ini, dan aku berharap jam akan cepat menunjukkan pukul 5.30 petang supaya cepat waktu balik menjelang. sekian

begini lah tahap malas aku yang melampau pada hariini

No comments:

Post a Comment