Followers

Tuesday, June 14, 2011

what a happy day

emm,biasanya aku akan bangun pagi dengan tersangat malas.tapi harini segalanya dah berubah.aku bangun dengan oenuh semangat & sambil tersenyum. siap tanya jiran sebelah 'pekaba' ag.*tipu.haha
oke pagi tadi aku siap cepat2 & selawa mungkkin ntuk nak g berjumpa kekasih aty aku.  'siapakah?' em,,he is,, budak tadika.aku pon taktau ape yg mendorong aku jadi berkobar-kobar nak bangun pagi tadi. di pendekkan cerita aku pun g lah tadika tempat umi mencurahkan ilmu beliau iaitu TADIKA AL HUSNA,kelana jaya...besh sangat harini.aku sampai je kat tadika budak-budak sume berebut nak salam aku,maklumla 'teacher femes' hehe.siries terharu gila doh,aku memang la takpenah harap pon diorang nak salam walaupun sebenarnya memang nak sangat.tapi  bila dorang cam apreciate aku terharu sangat.so,aku join klas yang mak aku handle, blue class.dak enam taun sume.sangat ramai bagi aku,tapi oke laa happening sungguh.n the thing is aku nak cakap yang mase balik pon dorang salam aku gak,waaaaaaah,sangat suka.exited & gembira,n yang best nya nazir siap tanya lagi 

''teacher anisah,teacher anisah datang tak esok?nanti kita main puzzle tau''

suke,suke =) em..tapi biasa lah,tadika kan.so faham2 je ah,budak-budaak ni ada macam-macam ragam..tapi part yang aku sangat suka muka diorang innecent je.bila kene marah or kita tanya somthing yang dorang tak tau,mule lah diorang akan uat muke tuu.cute sangat. n pagi-pagi tadi memang meriah sebab ada dua orang budak nangis mase nak g sekolah,kiut22.lagi-lagi hakimi ncem saye.

oke lah tu je.besok cerita lagi.rindu lak kat hakimi nsem saye tu.
ok baii.



mase aku ajar dorang men puzzle,time bulan lepas

No comments:

Post a Comment