Followers

Tuesday, May 27, 2014

debaran kian terasa

pejam celik pejam celik kita dah pun masuk ke penghujung bulan mei, bila dah hujung bulan nii maksudnya bulan yang akan datang tu makin dekat lah kan,bulan jun nanti is The Day! wah, siries aku sangat takj percaya benda dah semakin hampir. rasa macam baru je meningkat remaja bersama kawan2 meniti usia muda. namun kini aku akan melangkah lebih jauh ke alam rumah tangga pula, waaah. rasa macam belum sedia je , tapi semua tu perlukan masa kan, tak lama dah cuma tingga beberapa saat dan waktu je. hiii, berdebar gila aa, xboleh nak dibayangkan dengan kata2 cinta mahupun kata3 semangat.haha.

oke disini saya dengan seikhlas hati ingin memohon sejuta kemaafan kepada saudara dan saudari sekiranya saya ada mengguriskan hati anda.mungkin tidak dapat dielakkan atau yang delakukan dengan sengaja tanpa paksaan.senang cerita disebabkan hari ahad nii yang aku akan berkahwin,arghhh.semakin terasa debarannya.

oke lah biar saya kisahkan kehidupan yang akan saya tempuhi pada minggu inni.ahad nii bersamaan 1haribulan jun 2014 saya akan bernikah di surau perumahan taman murni,kl,pastu relex2 jap minggu depan baru akan diadakan majlis meraikan kami. harap sangat semua kawan3 dapat menghadirkan diri untuk majlis kami ini, bukan selalu aku nak belanja makan kan. time ni je lah.huhu., 

oke sekian dah habis kisah saya pada harini.


2 comments:

  1. Tahniah. Semoga berjalan lancar semuanya. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  2. adududududu.... mantin baru ni sweet je.....

    ReplyDelete