Followers

Sunday, November 11, 2012

uuu, bergambar ngan artis,

hahaha. batak kejap. tadi ada karnival pe tah memang x mik taawu nama karnival tu, kat area cni. so aku  dengan gigihnya pergi ngan anas, dengan berbaju kurung nya, memang pakai redah je la, sebab malass nak salin baju dah, alang3 takyah basuh byk baju,hoho.

sampai3 je kat lokasi kejadian nampak ramai dok pegang plastik helmet baru, cantik jugak wane putih, aku ngan anas pon nyelit laa sekalii situ, pas isi borang sume dapat la helmet berkenaan, memang dah bangga dah time tu, yela baru plan nak beli helmet baru, yg lama dah buruk,

 pas dapat tu kitorang gi lah padang die, nampak adi ngah nyanyi, aku pun seexited mungkin meredah selut3 untuk mengambil gambar adi tu, hee, exited tw tadi,so dapat laa amik, n yg paling besh dapat bergambar bersama adi,, hee, exited nak tunjukk nii.
heee, exitedny. adi ncem, wangi lak tu, hohoho.


anas pun nak gak, tapi aku jelez, adi cumil time ni,, eiy, time ngan aku die syum x ikhlass :(


helmet baru, hoho, muka aku je nampak, 

 
 

hehe pas die perfom,

                                                        

2 comments: