Followers

Wednesday, October 31, 2012

kad KAWEN berderet . haha


memandangkan bulan 11 ni bermla cuti sekolah, so ramaiii lah yg dah membuat perancangan nak kawen kan anak mereka termasukklah aku. (* eh sejak bilaa ada  anak ni, hihi)  kat rumah aku je dah ade 4 kad kawen tau, maklummlah orang penting , sumeorang nak jemput. (ayat riak nii, hah abaikan).. oke lah tanpa membuang masa aku nak show off kad2 kawen mereka niiii. 


1.
dari kiri aku dah susun kad ni mengikut tarikh kejadiaan, supaya senang membuat persiapan ke tmpat kejadiann, hoho

yg pertama nii, anak kawann abah, dekatt je. kat blok sebelah umah nii.pada 10.11.12, cantik tarikh :))


alamak terbalik pulak, jangan salahkan fotografer profesionall,, mungkin lokasi ni kurang berkualiti. haha alasann ,, ni majliss anak buah cikgu kat tadika. majliss tu dekat2 je ngan tadika. area kelana jayaa. 15.11.12

l
yg nii pulaak anak kawan abah jugak, ramaiinya anak kawann abah nak kawen. anak abah ni je belumm :$  ni kat bandarr melawati, 17.11.12 .. tapi aku rasa kitorang x pegi kot sebab sama tarikh dengan kenduri  pihak perempuan,, 

\
\
\
\
\
\
\
\
\
\
\
\




jeng jeng jeng dan yg terakhir kad paling cantik perasan kejabb. kad kawen abg aku laa amer & shahilah pada 25.11.12  harap anda hadir bagi memeriahkan majliss tersebut, segala pertanyaan sila hubungi nombor yg tertera di kad, tyvm.  muah muah
itu saja kad yg kami sudah terima, ni x ter masukk agi yg invite pakai fb je, ade lagi, nidzam, abg ofic aku mase keja tNB dulu, 11.11.12 weh Nidzam Jebat  insyaallah aku datang. ko kawen aku mesti laa kene dtg sebab ti aku kawen ko kena datang bawak hadiah besar3. kan kan..  hiii.. mengungkitt ni.  sekiann.

5 comments: