Followers

Friday, May 27, 2011

hari ni hari jumaat

hehe,,hari jumaat hari y mulia,,em,harini aku rase macam hepi pulak tiba - tiba...tak tau la kenapa hmm.sebenarnya pagi tadi aku cam bengang je sebab rumah bersepah macam hutan, waah hm,,tapi tengahari tu aku terpandang abg-abg yang tengah dok siap-siap nak g masjid.sejuk mata memandang fuh,fuh
erm, kadang-kadang macam jelez pulak dengan kaum adam ni tapi pape pon aku bersyukur sebab jadi aku pape tah aku merepek.  oke lah tu je,,kang banyak -banyak naik menyampah lak nak bace.

ok la,tata.have a nice friday!
:)

lelaki pakai baju melayu ni susah nak tengok
time raya ngan hari jumaat je lah ade
sebab tu aku suka hari raya ngn hari jumaat

so sweet
heE

p/s to y menyambut birthday harini
 'Happy Birthday' yea!
*pic tu copy kat blog org gak,heE

No comments:

Post a Comment