Followers

Saturday, November 10, 2012

hari anugerah cemerlang

harini  tadi kat sekolah aisyah ada hari anugerah cemerlang untuk budak3 sekolah die, sekolah kebangsaan bukit bandaraya. aku pegi, dengan gigihnya bangun awal, mandi awal  n gerak awal. you know what ? pukul 8 da sampai dewan sekolah, hehehe. sanat2 awal kan. padahall tengok kat tentatif adik aku dapat hadiah yg last sekali program sebab dia dapat hadiah anugerah nilamm je, so berjanggut jugakk laa menunggu. sementara menunggy tu memang macam3 aktiviti aku dah lakukan untuk hilangkan kebosanan . macam3 aku buat, makan minum, mcg, tengok2 parent budak3, kira jerawat cikgu pengacara n byak ag. sila saksi kan gambar2 semasa kami disana. hoho



pentas dewan diorang, cantik. cikgu diorg lukiss tu

umi dengan unty sebelah tu dok borak3 

muka bosann menunggu

guru besar berucap. teringat zaman sekolah3 dulu hari2 kne dengar cikgu berucap

y dipertua pibg. haha aku dah afal susunan diorang


budak3 prasekolah dah konvo, hee. soo sweet

adik sy . :)

umi ngan aisyah , nampak nama kelass dia ' jaya' rindu lak kat umah sewaa jayaa ,,

artis bersama adik beliau, hohoho

hohoho. sempat lagi nii

aisyah azimah

nampak situ anugerah nilam (emass tau) bangga sy


itu saje. sekian.

No comments:

Post a Comment