Followers

Sunday, November 4, 2012

luahan hati seorang blogger x femes

hoho,ayaat mintak perhatiann sungguhkan, tapi nak cakap cane , dah memang muka mintak perhatian,hahaha. oke la ni aku juznak cakap isi hati aku laa kan, perkara yg membuatkan aku lagi suka bukak belog dari fesbuk 

1. sebab belog ni macam suka hati aku laa nak cerita apa pun kan, kalau org suka org baca, kalau x suka org x bukak laa , so aku suka, hee bole luah perasaan byk3,kat fesbuk org suka ke xsuka ke mesti akan baca jugak cerita kita, sebab statuss kitaa kua kat home dia. so aku rasa kurg best nak cerita benda yg mcm agak pelik or mgarut, hoho

2. boleh mengarut sesuka hati ,kat fb law cakap ngarut3 takut kene blok, yla org x suka kita, suka ti diaa laa nak blok ke ape kan,, hohoho. padahal aku yg slalu blok org, haha

3. sesuaii untuk org mcm aku, xde tmpat nak luahkan pasaan secara berseorangan, sebab kat fb lw cerita pape sume org bace n twu, yla makcik3 aku sume da d fb, maklummlaa zaman sekarang, silap3 budak lahi3 je dah bukak akaun fb, hahahangoii


kesimpulannnya semua perkara pun ada kebaikan n keburukan masing3 terpulang lah cara kita menggunakannya, disebabkan malam ni pun dah malamm, aku rasa kesemua point aku bagi tu ayat je lainn, maksudd sume sama, malam2 idea x datang otak pun buntuu, oke lah,esok aku ada 2 interview, sila doakan kejayaan sy, sekian,,

1 comment: