Followers

Monday, November 5, 2012

syg awak awak sume sampai bilabilabila

tiba tiba rasa sayu bila tau sekolah tinggal lagi seminggu je, bermaksud seminggu je lagi aku akan meneruskan perjuangan untuk nak melayan kerenah anak2, tapi bila dok sorang2 aku dapat rasa laa yg bila dah berenti tu mesti sedih gila n rindu sangat kat diorang, masa diorang berlakon atas pentass semalam pun aku dah rasa nak nangis sangat2 tapi aku tahann je, memang sangat3 terharu dengan mereka, kadang3 aku rasa terngiang3 je dengar suara diorang dok panggil panggil aku, hee. sedih...


farah sofea, aka joyah, haha mulut dia mcm joyah , asyik dok pokpek je


syafiqah.

naqiib, hensem sy

rashid,  , hero sy

husna zafirah 

aishah maisarah

aisyah zainuddin

aleeya balqis
masaa ni anak aku 2 org xdatang. sunyi ckit laa gmbarr kami

oke lah itu suma lah anak3 aku 8 orang sumenya. teacher doakan awak sume berjaya masa depan,. tolonglah jgn lupakan teacher oke, nnti teacher sedih, birthday party nanti ajak laa teacher, leh makan kek lagii, hee sekiann

No comments:

Post a Comment