Followers

Thursday, December 13, 2012

salji di Malaysia :)

assalamualaikum dan selamat pagi semua, harini sy bangun awal semata-mata nak uplod gambar mase pergi melancong ke tempat salji, walaupun hanya kat Malaysia, tapi kami dapat lah bajet macam kat oversea, even xberapa nak oversea, but aku rasa suasana salji kali ni, memang meriah, hehe.

kat mana lagi nak rase sume ni kalau bukan "taman pertanian,bukit cahaya". maybe ade macam2 nama lagi orang panggil tempat ni, ikut suka lah nak panggil apa pun asal aku bahagia, haha

oke bermula dari pukul 9 kami dok bersiap2, sampai pukul 11 baru gerak. punya lah lama kitorang bersiap, padahal same je, xde a bertukar jadi lisasurihani pun, bahahaha. yg aisyah pulak aku x tau style ape die pakai tapi mal cakap macam pakai stoken kat muka . hahaha.yg ini memang buat aku gelak x berhenti.

oke lah tanpa membuang masa mari tengok gambr yg bajet oversea sangat tu.

hehe, muke aku nampak educated kan. malas cite aa

dekat parking.oke parking dah banyak berubah, n nampak sangat ade kemajuan, tahniah 

sy suka gambr ni sebab aku bole bygkan suasana ni, diorang dok exited jalan kat depan tu

jalan yg dah di baiki, nampak baru & cantik, bar lah exited datang sini

kaunter tiket

hee, cantik gambar ni aku suka, dah start nak bajet oversea.

skytrexx. hehe, aku akan pergi suatu hari nanti :)

harga tiket dah naik, sekian.

peta dalam kawasan sini

kraftangan org asli 

kaktus.

nampak situ org ramai gila, beratur nak naik bas memang sangt ter panjang , sampai ke restoran sebelah tu org beratur, bygkan lah betapa ramainya org. * dalam hati aku fikir, diorang ni sume mesti nak bajet oversea macam aku jugak,hihi

oke pokok nii unik sebab ade seua buah,sebut je nak buah ape sume ade, buah durian,nangka,rambutan,pisang,belimbing,cempedak,duku,langsat,manggis.haha. memang besh aa pokok ni, ter baik. lokasi die ade kat tengah3 tempat tunggu bas
muke exited adam semasa di atas bas, sangat exited tau die. hee. sy pun same.
Add caption


termasuk sumayyah


oke bas tu cantik. wlupun ramai org naik


tara. ni la lokasi impian kami semua. tengok suhu die je aku dah start menggigil. oke

cantik jugak laa kat dalam tu, ni sume pic yg berjaya di snap oleh aku.sila jelez










nampak tingkap tu sume dah berkabus, sejuk sangat 
oke kami semua dah dapat bajet oversea, anda bila lagi, jangan lepaskan peluang ini, dtang lah ke siini, mari mari.

 *iklan jap, harap3 taman pertanian bukit cahaya ni, bg aku komisen, hehe...sekian :)

No comments:

Post a Comment