Followers

Friday, July 12, 2013

kerja

morningg uolss, hehe. ssajeje buat3 meriah nak bagi aku rasa meriah.haha,kemain ag.

baiklah harini aku nak bagitau perasaan aku yg dah keje admin data entry ni sepanjang 2minggu pertama nii,

start aku keje kat sini 1julai2013.  first day kan mestila semangat xsudah, hehe, datang pun awal gila,7.30dah ade kat ofis, padahal masuk keje kul 8.30.. memula belajar buat kerja dengan akak, em,, hari first tu memang terasa susah sesangat.banyak yg akak cakap aku xfaham, p aku cuba fahamkan, hari kedua dah cuti 2hari sebab konvo. so pas cuti memang lagi la lupe ape yg diajar. so akak kene laa ulang balik ,hehe. time tu die xmarah aku pun, mud oke, alhamdulillah. (dalam hati terfikir kalau selalu lupe, pastu tanye mesti kene marah) hehe.

so sepanjang first week. memang semuanya oke saje, khamis tu aku terserempak dengan mamat ncem kat ofis, hee, semakin bersemangat aa g keje, so pas minggu kedua ni,, hmm semangat semakin kurang, xtawu nape, meybi bosan uat bende yg same, x abish3 cari poskod jalan,hmm. n lagi satu yg x besh ny mmat yg aku suka tgok tu dah kene ubah tempat yg jauh dari aku serta jauh dr pandangan, hmmm. so macamne nak kuatkan semangat untuk terus berjuang ni,, penguat semangat dah jauh dimata.hmmm

so harini hari jumaat dah hari ke8 aku datang keje,hmm. dari pagi tadi baru 16je aku buat. biase time3macamni dah boleh ciap 50lebih,hee, hari malas aku dah tiba,

lupe nak bagitau, dulu penguat semangat aku tu dduk selang 6meja je dari aku, so memang dekat dan bersemangat berkobar3 la kalau datang kerja. p sekarang dah kurang meriahnye,huhu...

sekian, terimakasih.

penguat semangat,hehe

No comments:

Post a Comment