Followers

Monday, August 12, 2013

CERITA RAYA SAYA

pada suatu hari raya sang kancil berjalan3 terjumpa singa..

haha, camni kisahnya, kan aku ada bagitau yg raye nii aku akan mengadap tv puas3 memandangkn xde plan nak balik kampung sempena raya ni, tapi kita hanya mampu merancang Dia yg menentukan, memang tepat 8ogos tu kami ppun bersiap lah nak ke puduraya, memang beg aku sebesar3 beg, sebab sumbat sume skali dalam 1beg, sampai kat pudu aku tgok mmang dah laen cgt keadaan pudu tu,mmg dah jauh berubah aa, dulu buruk nak mam,, skrg siap ekon bagai,

las aku menjejakkan kaki ke pudu tu mase fom 1 mmg da berubah bnyak aa,hehe. oke la dipenedekkan cerita kami naik bas extra. memula berdebar3 jugak bila dengar, takut kne tipu ke hape, tapi alhamdulillah ade bas, tapi bas plkn la,HAHA

xkesa la, asalkan ade bas, bas sampai kul12 dan kami pun memulakan perjalanan dr kl pudu dan bas itu pun stop kat terminal bas sg nibong, pineng, dan uncle aku pun amik kami kat situ, dan kami pun terus bersiap nak g semayg raye, memnag kurg meriah da raye skrg, meybi sbb xde umah kampung kot, so mcm x berape best lah, hmm itu je cerita raya saye

teringin nak ada rumah kampung yg mcm ni danberharap cgt dpt suami yg still ade kampung, amin

No comments:

Post a Comment