Followers

Tuesday, August 13, 2013

KENAPA AKU? AKU LAGI ? DAN KEMUDIAN AKU KEMBALI? ARGHH

kenapa tulisan sume huruf besar,? so makin terserlah lah kemarahan aku ni, ngehngehngeh

senanye aku tengah berbengang kerana sume yg di search x dijumpai, adoi ni baru keje senang, kalau aku jadi engineer nanti taktau laa hape yg aku akan hadapi mase kerja, hmm. sebenarnya susah jugak jadi orang bekerja ni kan? hmm dulu zaman praktikal sume akak ofis suruh aku sambung belajar, tapi aku dok gatai nak kerja sebab aku rase kerja tu best, boleh pegang duet beribu ribu,tapi bila aku dah start kerja aku dah rasa susah payah kehidupan seorang pekerja ni, dulu gaji banyak, n pakai pun banyak, memang maca, air, sekejap je dah abesh, sekarang gaji alhamdulillah,so aku kenaa belajar bersyukur dah berjimat,

yela nanti nak kawen ag, nak menyara kehidupan untuk masa akan datang, arghh, semakin serabut dengan sume ini,mengapakan?

hmm kan best kalau duit kidzania bole pakai kat dunia sebenar, xdela aku penin3 kerja susah3,kerja kat dalam kidzania jadi firefighter setiap hari je dah bole kaya.HOHO


No comments:

Post a Comment