Followers

Monday, September 23, 2013

beza lelaki dan perempuan




hai, harini keje banyak sebenarnya tapi aku mengantuk je buat sebab xde geng nak borak, sumeorang yg dok sebelah aku pergi merantau untuk belajar buat kerja lain pulak so memang bosan dan mengantuk tahap maksimas, sampai aku edit satu jalan tu sampai 5kali, nampak sangat mengantuk sangat lah tak terkawal,pastu bila sedar dari menantuk tu aku gelak sorang3 je, hahahahaha

tanpa membuang masa harini aku nak menulis bab perbezaan yg aku dapat kaji lah mengenai gugul ngan boboy*kat ofis nii..HAHA


1.kalau budak baru yang masuk ofis ni lelaki , mesti diorang akan buat muka selamba je g mane3 walaupun xde geng. contohnya g makan time lunch.kalau gugul memang bertuah laa nak makan sorang3,seingat aku, aku penah x g makan sebab xde geng.HAHA

2.lelaki, bila pompuan suka kat die dok pandang3 die bole die buat xpaham je pastu jalan je selamba depan pompuan tu,buat xpaham plus xde perasaan, part ni memang aku stress ckit aa, sebab die xpaham3 xkan nak g depan3 pastu cakap "saye suke awak!". hahahahaha. kalau perempuan pulak bila lelaki dah pandang3 die mula aa malu3, pastu sengih sorang3. pastu kalau lalu je nampak boy yg slalu usha die, konform kontrol ayu.HAHA.*nampak betapa perasan nya gugul tu. mcm aku je,kahkah

3.lelaki ofis kau ni rajin taw, bila diorang bekerja memang fokus abesh, bukan lah nak cakap gugul kat ofis ni malas,memang gugul pun rajin jugak tapi ade jugak laa mase yg diambil untuk borak3 tapi lelaki x, meybi bagi diorang selagi xrehat xboleh nak borak,meybi laa.,tapi bagi aku pulak setiiap masa terluamg adalah masa bergembira dan bercerita.hee

4.lelaki suka balik awal.datang lambat. memang relity ye kawan3, memang kalau awal pagi susa nak nampak boy dalam ofis, baik eksekutif ataupun non eksekutif, dalam 8.20 baru nampak sorang3 boy masuk ofis. pastu ade yg pangkat3 tinggi macam sukati datang kul bape (kot la) memang lewat abesh laa.10minit nak kul 10pagi baru nampak batang hidung.hee. balik pulak awal. meybi sebabtu kot diorang x banyak berborak, yela datang dah lambat manade masa nak berborak3 nanti kerja x siap. pastu balik awal.,time kerja fokus .time balik ngan rehat jela maasa nak bercakap(kot la. niii teori aku)HAHA

 tu je kot yg aku dah buat kajian dalam ofiss ni.,nanti kalau aku ada terbuat kajian laen mengenai penghuni ofis ni aku hapdet dalam enty yg seterusnya.oke.tata.masa untuk menyiapkan kerja .


No comments:

Post a Comment