Followers

Wednesday, October 30, 2013

peristiwa hangit di pagi hari


HAI,selamat pagi . bagaimana hari anda? adakah hangat atau pun hangit?hihi. aku macam biasa ceria sentiasa.cuma harini ade satu peristiwa agak hangit yang berlaku, dan kejadian tersebut membuatkan aku rasa sedikit malu, sikit je, tapi yang banyaknye rase nak gelak.hihi

oke harini hari rabu pagi yang ceria tapi tak berapa nak ceria laa sebab aku ngan adik3 aku berganding bahu sesama bangun lambat.hihi. kami semua lambat. bayangkan laa sampai abg aku bawak babygirl die yang dah bangun tu datang kejut kami, punya lah sedap dibuai mimpi.hihi.

so bila dah lambat perkara normal yang akan berlaku adalah kelam kabut. so macam biasa aku sebagai kakak yang bertanggungjawab n baik hati pun menghantar lah adik3 aku seramai 3 orang tu ke sekolah masing3,hihi. memula anta adik ammar,pastu sumayyah ngan aisya,pas nak buat pusingan kat depan sekolah mereka aku pun terperasan laa fuel tank macam dah xbape nak ramai, so aku pun singgah la kat petrol station depan tu,

suasana time tu agak crouded, so aku buat muka tenang masuk kat box parking sebelah petrol pump,pastu aku perasan aa ade sorang abang petronas tu jage kat tepi pump tu,aku pun parking pastu buat muka konfident g bayar kat kauter.

pastu macam biasa mesti nak isi minyak kan, disebabkan abang petronas dah ade kat situ maka makin senag laa kerja aku , xpayah bau minyak yg hangit tu. so aku pun gi laa dalam kete dengan niat nak bukak tempat minyak..

haha. time ni tetiba aku cari tempat nak tarik untuk bukak tempat isi minyak tu xjumpa. memula aku dah gelabah gila, dalam hati cakap adoii kantoi bukan kete aku,hee malu weii.mana taknya abang petronas tengah tunggu nak isi, emm dekat 5 minit jugak aa aku cari3 pastu dah tak jumpa abang tu dtg n tolong tunjukkan. series malu,haha, setakat kete lain biasanya nampak sebab ade logo besar3,tapi kete tu memang xjumpa langsung, rupeny kat bawah karpet, dala same warna ngan karpet,adoii punya laa melilau aku cari,, akhirnya abang tu yg jumpa. macam kete die pulak.

oke kesimpulan disini untuk aku kalau driv kereta orang pastikan kita tau pasal kereta tu terutama tempat nak bukak untuk isi minyak.memang kalau kita taktau benda nii nampak sangat kereta pinjam dan  jangan buat muka belagak ,*sekarang aku menyesal.,hihi, sekian

macamni aa rase bila x jumpa tempat bukak fuel tank tu,hihi
untuk rujukan,hihi

4 comments:

  1. memang kelakar.. ana pun pernah alami situasi ni pertama kali isi minyak kereta kancil nk buka minyak terbuka bonet .... buat selamba jelah..

    ReplyDelete