Followers

Friday, December 20, 2013

betul ke keputusan aku??

err,kadang3 bila terlalu selesa dengan sesuatu then secara tiba3 kita diuji dengan dugaan berat mesti kita akan mengeluh memikirkan nasib.hemm, aku tetiba rasa macam nak quit dari sume ni tapi aku sayang. sayang kawan3 yg dah sehati sejiwa, sayang pengalaman yg dah dipelajari disini sayang seribu kali sayang laa, tapi sampai bila aku kena terbataskan diri di ruang lingkup ni . ibaraat duduk di dalam kepompong diri sendiri, aku rase ni lah masanya untuk aku ubah , ubah segala nya, ubah masa depan,aku juga seperti insan lain yang mahukan berjaya dalam kehidupan,jadi aku kena berani, berani menempuh hari hari seterusnya, maju kan diri kehadapan dan jangan berpatah balik. masa sentiasa akan mendahului kita, jika kita x buat keputusan pada hari ini kita xakan dapat nak ubah masa depan untuk kearah yg lebih baik, jadi cabar diri dengan cabaran baru. jadi ubah lah ke astro beyond..

haha. xde kaitan. sajeje nak mengarut petang3.sekian

No comments:

Post a Comment