Followers

Friday, May 4, 2012

budak budak gosok gg

harini merupakan second day aku start mengaja kat Al-Husna.mmg best,sebab budak purple class dah mule reti nak dengar ckap aku,gile exited aku harini.rase makin sayang lak ngn diorang.terutame Adam rayyan, Auf ,Rasyid. budak prempuan semestinye lah sentiase disayangi sbb dorg mudah dengar ckp.yg paling buat aku terharu si Rasyid yg suke buat huru  hara tu boleh diam bila aku tegur ckit je,sriesly terharu cgt,bila aku suruhh buat pape die ikut,soooo sweet,mmg makin syg rase,eh lupe lak nak bagitau,harini nursedtg tadika n bagi taklimat pasal gg then budak3 tu kne gosok gg ,mmg byk gmbaa aku amik tapi bila upload je jadi terbalik,so ini je yg tinggal,sila lah tengok oke..


budak3 kusyuk dengar taklimat






senget lak pic ni hadei


rasyid sy yg hujung kanan.




nurse cek gg budak3

No comments:

Post a Comment