Followers

Wednesday, August 28, 2013

karipap cinta ku

tengah-tengah dok buzy membuat kerja ofis yang menimbun ni sempat jugak aku search karipap gergasi ni ha, nak tawu kenapa tetiba aku teringat kat karipap ni? sebab ahad lepas masa kitorang beraya kat rumah mak lang aku die goreng karipap nii untuk santapan kami sekeluarga, so sambil2 makan aku pun teringat lah al kisah firstime makan karipap nii,heee.

oke firstime makan ialah masa tu diberi oleh seorang awak kepada seorang saya, sweet sangat rasa time tu, setiap gigitan ada rasa cinta dalam karipap tu, hee, rindu sangat zaman tu, harap awak ingat lagi lah, kalau x ingat xpe la,

oke kesimpulannya, saye rindu awak bersama karipap cinta kita.
sebiji karipap cinta bersamaan 10 karipap biasa.HOHO
tiada kata

No comments:

Post a Comment