Followers

Thursday, November 15, 2012

debaran semakin terasa.

semakin dekat dengan taarikh nikah ni semakinn terasaa debarannya. walaupun bukan aku yg bernikah, tapii taktau kenapa aku yg bagai exited lebih, hahaha ,nampak sangat gila kuasa. esok 16nov, 10 pagi akan terikat lah ikatan pernikahan antara abg mer dgn akak shahila(bakal kakak ipar) , hee. debaran semakin terasa sejak mula2 kami sampai di bumi johor ni, hihi, mane tak berdebar, lepas bangmer is my turn pulak, waaaah. seram sejuk dibuatnya.  oke lah papepon, aku doakan majlis kami ini berjalan lancar, aminn,

sedih laa kenduri kali ni, sume kawan2 ade hal masing3, sume xleh datang, series sedih cgt3, hmm. tapi aku x kira, aku kawen nanti sume kena datang, x dtg aku blok fb die, wahahahahahaha, tipu saje, sekian..

No comments:

Post a Comment