Followers

Saturday, November 24, 2012

kidzania i'm comming

alhamdulillah malam tadi dapat mesej dari encik yazid die bagitau aku dapat kidzania, memang dah jerit2 exited katenye, hehe. tapi ada masalah sikit, dia suruh datang isnin nii, aku pulak ada kursuss, kene tunggu abesh kursusbaru boleh pegi, doa2 kan lah aku boleh lapor diri lewat sikit, bukan saje3, kan aada urusan, doa semoga dipermudahkan semua urusan.

bagi yg xtau kidzania tu apa mari aku kenakan, hehe, ala2 mempromote jugak laa



kat depan pintu masuk,hee

peta dalam kawasan kidzania

pakar bedah 







kesimpulannya kidzania nii macam 1 bandar kecil yg lengkap , macam2 ada kat sini kedai hospital,balai bomba balai polis balai raya dan macam2 balai la, hahaha, aku x afal agi baru sekali pegi kan(masa interview haritu) oke kalau nak tau ebih lanjut sila lah datang, 

*lepas ni boleh lah promote kidzania selalu, tapi tunggu aku kerja sini dulu la,kikiki, oke lah have a nice day, ahad ni kenduri jangan lupa datang, 

No comments:

Post a Comment