Followers

Friday, November 23, 2012

kursus laa pulak

setelah tamat hari pernikahan abgmer minggu lepas kami terus bertolak pulang ke rumah sebab ahad nak daftar kursus di goldgourse klang, argggg memang sakit laa, dah la minggu buzy ada pulak kursus yg bakal memening kan kepalaa ni,, 

mula2 sampai memang rasabengang yg ter amat dan aku plan nak ponteng kelas, tapi bila dah tau perkara2 yg menarik & jumpa kawan3, rasa besh pulak.  n paling besh makan die, heee, memang xcukup perut nak makan suma masakan mereka. part makan nii memang superdupper besh,,


tapi bab belajar dia memang agak memeninggkan kepala sebab biasa time kerja tadika dulu kita buat apa2 aktiviti ikut suka je, tapi di sini kami diajar dengan detail sedetail2 nya, huh, memang jenuh laa die punya paper work susah asyik salah je, tapi oke laa penceramah suma baik2 dan mereka sangat perihatin n dorang akan betulkan kesalahan kita.


besh sebab xde bayar pape, tidur hotel free, kat mana nak dapat??? so perlu rasa bertuah, cuma aircond die sejuk sesangat memang kat bilik aku selalu off aircond, kat kelas pulak kalau dok lama2 kebas kaki sebab  terlampau super sejuk, kadang2 xleh nak berfikir sebab otak dah beku dalam kesejukan, hihihi.


petang3 pas habis kelas aku mesti berendam dengan air panas , maklumlah nak neutral kan balik suhu badan, hahaha. kadang3 aku terfikir gak, kalau sejuk kat malaysia pun aku xdapat tahan macam mana laa nak belajar kat luar negara yg suhunya ada yg sampaii tahap negative darjah celcius tu, hoho



bila dalam kesejukan tu mula lah teringat, kalau kat rumah bergaduh3 berebut kipas, kalau kat sini dok gaduh sejuk pulak, hish, xbersyukur betul.

renung3 kan lah



bilik kami, tu umi 


gelap kan, haa, macam ni laa gayanya kitorg guna toilet, dok dalam gelap, sebab x jmpa suis lampu, haha


seperti yg ter tulis


hahaha, lampu sume leh kontrol kat sini , punya lah batak aku, patut la xjumpa lampu toilet, ketinggalan zaman btul aku, bukan pe. bentuk lampu die pelik, tu laa x jumpaa tu


meja solek, haha besepah, seebab die pun menyolek


bincang bincang


kami, hehe, happening gila dieorg


present, hehe. diorang nii berlakon jadi pelajar


pudding favret aku, wajib tiap2 kali lunch. sedap tau , ada macam2 perisa


hahaha. banyak kami semua makan


haha, masing3 xsuka bergambar, kalau bukan aku yg amik, mesti penuh pic aku


group present.

hehe, presentation group kamii


hehe, nii baru round pertama


No comments:

Post a Comment