Followers

Wednesday, December 5, 2012

hati sayu

sejak tertinggal fon ni , rase sunyi sangat2 xde bunyi fon kat sebelah. xde bunyi orang membebel kalau lambat balas mcg, xde sesape call tanya apape, sunyi sangat laa,ibarat xlengkap je rase kehidupan nii. tapi nak buat macamana dah memang salah aku, cuaii sangat sampai boleh tertinggal,. memang sangat rindu lah. hmm, aku pun layan lah lagu nii, memang sedih sangat tadi tengok karikatur dalam lagu nii, so sedih, hee, setitis air mata jatuh ke bumi, hee

sedih sedih sedih sangat,rindu mii

1 comment:

  1. done follow ,,, follow bck http://aisyaieyka.blogspot.com

    ReplyDelete