Followers

Monday, March 25, 2013

ayam

morning.!! selamat pagi. harini aku kerja petang , so memang sementara nak tunggu pkul 11 aku bolehla bersuka ria, hee. tapi yg x bestny kerja petang ni masuk kerja terus dah crowded, org ramai gila, kalau masuk pagi kul 8.45 camtu custumer belum masuk park, so sempat la nak amik nafas, amik mud dan lain2,

oke harini aku nak tulis pasal elegik, hah, nak tau tak setelah aku dah meningkat umur 21 baru aku dapat tau aku alegik makan ayam, hah, memang menyiksa laah, sebab ayam tu kan fevret aku, makan apepun mesti nak  ada ayam, tapi lepas makan tu rase tersiksa lah sebab gatal sane sini, memang teruk la alegik aku nii, dah la terbiasa makan ayam,tiba2 elegik, huh, kena la biasekan,

oke 2 hari lepas mmbe aku makan ayam goreng yg baru masak so memang aku tengok buat rasa nak makan, dan terus lp pada elegik tu, so kesannya. malam tu aku xleh tidur, gatal sgt3. aarghh

so kesimpulannya untuk aku, sila kawal perasaan anda bila nampak ayam. ayam goreng,ayam masak kicap, ayam apapela, termasuk anak ayaam, hahaha, sekian

ayam, mmm nyum nyum

No comments:

Post a Comment