Followers

Tuesday, April 2, 2013

jodoh??

salam, harini aku off, so dengan senang hatinya aku boleh sesuka hatibersukaria sepanjang hari tanpa memikirkan kidzania mahupun staff2 nya,HAHAHA *kejam

oke lah , harini aku nak crita something yg selalu bermain2 dalam fikiran aku nii,.. kalau dah sebut pasal lelaki mestilah berkaitan dengan jodoh. oke, sebenarnya aku risau dengan jodoh aku,, yela kadang2 kalau dah bercinta bertahun2 pun xsemestinya die jodoh kita kan. n kalau x pernah bercinta or kenal, x mustahiil satu hari die jadi suami kita , upppss...

hmm, aku kadang2 rase jelez jugak laa tengok membe yg dah kawen n ade anak, aku nak anak jugak, tapi bila fikir sorang2 takut pun ade, yela bila dah kawen tanggung jawab pun berat jugak. nak kene rajin2, kene bangun awal nak masak untuk asben ag, HOHO *gatal tapi kalau ade anak lagi laa banyak tanggung jawab. nk kena bangun tengah2 malam kalau die nangis, wahhh, terganggu tidur aku t..

em, buat masa ni aku rancang nak kawen lagi 2 tahun, tapi xtau la kalau tiba2 jodoh cepat tahun depan dah jadi isteri org, HIHIHI*sesaited

mana xnya ,orang sekeliling ramai dah berkeluarga.masing2 tanya aku bila nak langsung.terutama kakak ipar aku ni hah,, hmm ,bila ada jodoh yg terbaik, insyyaallah, aku xkan tggu lame2 dah,huhu.

Ya Allah, temukaanlah jodoh terbaik buat sy. aminn



No comments:

Post a Comment