Followers

Wednesday, July 31, 2013

aku yg sekarang bukan yg dulu

assalamualaikum dan selamat petang,
harini tanggal 31julai menandakan aku dah sebulan tepat berada di telecom malaysia nii, sepanjang aku kat sini macam3 aku dah rasa, semasa kerja yg bosan,sunyi,xde geng nak borak, xde geng nak gelak3 xde kwan nak buat benda gila3 sampai lah kemeriahan semakin terasa.mesti korg xpaham kan, apapepape jela,HAHA

oke harini aku baru memulakan tugasan yg baru, so memang agak mencabar laa, kalau dulu tugas aku cari poskod je, tapi sekarang dah  up ckit, kne verify POI  (places of interest). sebenarnya kerja aku kat sni sbgai data entri je, tapi kje yg aku buat ni dah mcm kje drafter. so wat ever la. sekurang3ny ade somthg aku dapat belajar kat sni.

oke berkenaan tugasan baru ni, mmg agak mencabar sebab aku nye keje mengesearch jesepanjang masa, memang agak bosan dan susah, tapi aku akan cuba jugak untuk harungi kehidupan sebegini. lebih membanggakan lagi ialah, aku ciap bagi semangat dekat ofis mate aku yg laen supaya diorang x ase down bila buat mnde ssh nii, HAHA.

oke laa lastly nak cakap hidup aku pun makin bahagia bila dah ramai kawan kat sini, semakin meriah laa rasa, xdela mcm dulu asyik ingat nak balik je, sekian


No comments:

Post a Comment