Followers

Monday, August 5, 2013

duit oh duet

assalamualaikum,
harini aku still bekerja, so ssape yg dah mula bercuti panjang untuk hari raya yg bakal tiba sila jgn jelezkan saye oke. memandangkan raye ni kami sekeluarga xde plan nak g beraye dimana3 hanya dduk dirumah sahaja, so aku pun malas laa nak mintak cuti yg berlebihan, aku pun plan nak amik hjung tahun nih, boleh laa gi melancong bersama kengkawan ke atau family tercinta, xkesa g mane pun memang aku nak gi melancong laa yg pastinya, sebab dah penat bekerja membanting tulang semata3 mencari rezeki yg halal. cewahh, dah macam ayat novel.

oke berbalik pada tajuk asal, memang sekarang ni sume mende pun pakai duet kan, so memang la semakin susut je nampaknye duit saye pada bulan ini, kelihatan sunyi je dompet saye tampa duet berjuta-juta. mm, tapi kadang3 bila aku fikirkan sejenak tentang duet nii aku rasa bangga sebab aku dah mampu ada duet sendiri tanpa perlu mintak kat umi ngan abah lagi dah, lagipun adik3 aku kecik3 ag so memang diorang lebih memerlukan laa, aku sebagai kakak kena mengalah,


sedangkan minggu ni hari kames dah raye, kepala otak aku da start fikir nak bagi duet raya RM bape kat diorang, memandangkan duet dalam simpanan x berapa nak ramai, aku gusar, takut, bimbang dan segala macam perasaan lagi lah muncul dikala kesepian,

oke lah kesimpulannya selepas raye ni aku memang sangat3 memerlukan kerja part time, xkesa mane3 asal senag pegi senang balik, sekarang nii aku ade jugak svey3, buat masa ni yg aku aim kedai dobi, my one shop,ngan klinik bangsar south. hehe. sekian,.

selamat meneruskan kerja yaa anda :)

ade maksud tersirat ni. hee :D

No comments:

Post a Comment