Followers

Tuesday, August 20, 2013

hari yg ceria

assalamualaikum,
masuk harini dah 3 minggu bos aku bercuti,so memang haven sangat sebab xde sape nak perhatikan aku kat ofis,supervisor aku pulak sibuk dengan kerja2 yg die nak suruh budak3 die buat,so semakin haven lah hidupku,

memula sebulan aku kerja sini aku tension sebab nak biase kan diri dengan kerja3 nii memang susah, yela xpenah belajar kat sekolah, tapi lepas sebulan aku dah start dapat kerja lain rase makin seronok pulak,memang xdinafikan gaji sini sikit, lagi sikit dari kidzania,tapi dengan kerja yg aku buat ni memang berbaloi laa kerja ni berbanding dulu so,dah mula rasa haven.

oke kerja aku kat sini ialah update information yg ade kat pelan yg telah dilukis, pelan ni bertujuan untuk kegunaan pengguna yg menggunakan GPS Guna Pun Sesat (Global Possitioning System). yela kira company aku ni upah satu lagi company lain untuk mengupdate semua informasi yg diperlukan dalam GPS.

so kira kerja aku ni under TM, tapi kerja yg aku buat ni di beri aarahan oleh vendor berkenann, penin jugak nak terangkan, tapi aku nak bagitawu kerja ni best sebab kalau sehari tu die akan bagi 1kerja je, bila dah siap kita pun buat rerport pasal productivity kita n kita dah boleh bersukaria,  cuma kadang3 je dapat kerja banyak sangat, tapi yg seronok nya bila ada kerja banyak sekalipun supervisor xkan bagi kerja baru selagi kerja lama xsiap, so memang haven lah disitu ye kawan3,

oke lah nak memulakan tugas dah nii, sila rajinkan diri, sekian :D
p/s: cuba kira bape banyak aku sebut haven.hehe

betapa havenye beliau

No comments:

Post a Comment