Followers

Monday, August 26, 2013

tudung bukan sekadar rupa


tudung?
oke sepertimana mengikut pandangan aku cara pemakaian tudung & jenis tudung yang dipakai memang akan membuatkan imej anda berbeza. kadang3 aku punye lah rajin pakai tudung belit3 sampai terbelit leher, tapi bila dah tiba hari bermalas malasan, memang tudung 3saat jadi pilihan,

tahukan anda apakah tudung 3saat??

mengikut pandangan aku aku memang prefer tudung nii la, sebab aku meang sentiasa malas & lambat bersiap,kalau nak pakai tudung 30minit memang menyusahkan aku dan akan banyak membuang masa lah jawabnya, lagipun aku tengah berusaha nak gemok so kne bersiap secepat munggkin untuk mengambil sarapan supaya mendapat nutrisi yang secukupnya sebelum bertolak pergi untuk berjuang.. hihi. sekian

ohoi meriahnya sungguh dihari raya

hehe, saye dah mengemok. hehe


No comments:

Post a Comment