Followers

Friday, September 6, 2013

kerja atau ....

sepanjang dah 2 bulan lebih aku kerja kat sini macam3 hal dah berlaku antara sedar ataupun tidak,kadang3 mud kerja aku  rajin teramat sangat sampai buat kerja terlalu kusyuk tampa memikirkan hal3 duniawi yang lain,. lain pula ceritanya kalau mud malas aku tiba,kat sini aku nak detail kan cara nak tawu aku betul3 sedang bekerja atau sedang mengelat.hehe

  1. bila aku kerja sehari tu diam je, xdengar bunyi apape, suare merdu aku nyanyi ke,atau berpantun, bersajak , memang anda haruslah memerhatikan betul3 skrin komputer saya. sama ada betul3 berkerja, atau sedang dilamun cinta
maklumlah, kerja nii kene dok diam, so dalam diam3 sempat lagi berblogging
 2.atau aku sedang memejam kan mata, time nii memang asalnya nak merehatkan mata. tapi kalau dah setengah jam merehatkan mata memang tidurlah jawabnye tu,memang tidak dapat diragukan lagi ye kawan3.kekekekeke

* so  kat sini mana satu kemungkinan yang aku buat hari3 ea? fikir3 kan lah. sekian

No comments:

Post a Comment