Followers

Thursday, September 5, 2013

sehari di dataran

hehe, selagi sempat nak je show off pic je kan,kalini nak cerita kisah masa kat dataran last week, mase hari merdeka tula, selama kehidupan aku 21 tahun memang x pena g dataran untuk sambul apape hari la, merdeka ke ape,umur dah 22 baru lah menyempat, so dah alang3 teringin sangat, tu aku pun beria lah ajak ofismate g semata2 teringin .abah lak memang awal3 dah cakap xyah pergi, tengok kat tb je, p aku degil, nak merasa pengalaman la konon3, dahla gerak lambat, kul 8 baru gerak, so bila sampai je dataran memang orang ramai dah membanjiri tempat berkenaan, tapi aku gagahkan juga kakiku ini melangkah.. kemain semangat lagi.hehe

nampak x mukaku semangat je nak g sambut merdeka, padahal dah lambat,hehe

meriah gila kat sini dengat bunyi yg org tu tiup3 bingit telinga

abg polis menjaga keamanan

ni baru kat area depan lrt.. belum sampai dataran ag,org dah ramai


cumilkan budak pakai baju bendera tu

hee,saye ade bendera. hehe

ofismate saye


abg askar pun ade, hehe



pihak berwajib

tudia piring astro pun die bawak p


ramai sangat orang x nampak pun perbarisan tu, bendera je nampak. hoho

muka bengang je, panas lak tu ,alamak nampak jerawat gua

sotong



still nampak jerawat walaupun dah berusaha tutup

truk firerighter





bebudak nii siap panjat truk polis kat situ. hahahahaha



bajet artiss jap,kekekekeke


lintasan udara

 
tengok kat belakang aku ade siap panjat tembok bagai. aku segan nak pnjat,kekekeke(still nampak jerawat aku)




perarakan keluar orang kenamaan

time dah tengahari baru najib nak berucap.hari dah panas,so aku balik je time ni,kekeke

nak bergambar dengan sailor kat belakang tu tapi ramai sangat dah amik number, so terpaksa kuburkan hasrat jela

mase dok pertunjukkan ape tah, aku dah bosan, so buat hal sendiri



hehe


oke dah xnampak jerawat,hee

hehe, bukti g dataran,

muka puas dapat menghitamkan muka kat dataran
 hehe, aku beli housing baru untuk fon ni, so sajeje exited nak tunjuk. kekeke

so secara kesimpulannya aku dapat rumuskan disini, kalau anda teringin nak rasa pengalaman hari merdeka macam saya sila lah rajin3kan diri bangun awal sebab kalau lambat orang ramai , sesak lak tu, n lagi satu dengar lah cakap orang tua, mereka lebih berpengalaman,

ps;kalau nak amik pic bawak laa stand camera, orang ramai so kalau xde stand memang amik pic kepala n tangan orang jela,hehe.sekian

No comments:

Post a Comment