Followers

Monday, September 9, 2013

kisah dahulu kala

dulu aku ade sorang kawan, em,, rapat sangat macam adik beradik, mase tu keje kidzania, so baru3 ni jugak aa, kitorang ny nama pun nak dekat sama,nasibaik nama ayah lain,kalau x lagi lah orang ramai konfius sebab nama dah nak sama,

 kitorang rapat sebab masa memula nak masuk keje kidzania aku terseerempak dengan die kat dalam parking tengah nak cari parking, dia macam teragak3 xtawu nak parking mane , aku pun lebih kurang camtu jugak, pastu mase kat kelas training kitorang kene tulis nama kat name tag ,aku nampak die tulis name die anis, aku tulis nisa, so memang kalau sambbungkan name jadi name aku balik,hehe

oke pendekkan cerita , die tetiba berenti sebab memang die xtahan keje ni, cuti sehari, gaji pulak x tetap, time tu aku memang sayang sangat kidzania, sebab kalau aku xkeje situ aku nak keje mane yg dapat pengalaman layan bebudak setiap hari macam kat kidzania,pas die berenti aku sedih aa, tapi lelame daa dapat geng baru aku oke balik, so diorang laa pengubat kesedihan aku, memang hepi, diorang sangat happeniing, tapi,,,lepas aku resign diorang macam dah xde mase nak layan aku, aku faham, sebab diorany schedule kerja memang fix n cuti pada hari3 tertentu je. harap tabah ye kepada aku.

kesimpulannya aku jez nak cerita pasal si anis nii, sebab die dah lama menyepi, mesej pun kadang3 x jawab,call lagi lah xberangkat,hmm meybi bz kot keje baru die, kalau anis bace nii, harap3 ingat laa ea dekat saye, rindu sangat. sekian

ni laa die si kembar  aku ni, hehe, same x muka? tapi die 2kali ganda kurus dr aku, hihi


time annual dinner

ni part yg ade aku

tudia,mekup tebal time nii weh, heee



oke memasing nak poss gedik kecuali aku, kehkeh





No comments:

Post a Comment