Followers

Monday, September 9, 2013

trip to cameron highland

*amaran, entri ini mengandungi gambar @#$#%^^&&**((()yg terlampau banyak, jika anda idak cukup umur atau ibu mengandung dinasihatkan tidak membuka entri ini.hehe

sejak pagi tadi memang mood nak buat kerja terbantut sangat3, so nak menaikkan mood aku pun berusaha lah menceria kan hati sendiri,,

oke kali ni nak cerita pasal cameron lak, hari tu aku lah yg beriya2 nak g sebab macm teringin nak amik gambar kat ladangteh cameron tu, so aku ajak aa umi, umi lak x berani nak g sendiri, so ajak aa abgmer, n tetiba abah pun tengah free time tu, bebudak memang tengah cuti sekolah. so memang peluang baik lah kami sekeluarga dapat buat reunion nii, hehe

so umi adik3 n abah memang dah gerak dulu,abgmer ngn akak ipar tggu aku balik kerja, pastu terus gerak,so malam tu kitorang tido hotel tapah,sok pagi ny kami pun berabgkat ke cameron, memang huru-hara gak aa, sebab memasing xtawu jalan, pakai main redah je, hoho, nasib jumpa.

memula kami g kebun strawberri dulu kat atas tu,makan tgahari n minum air strawber yg fresh,memang terbesh aa.,, oke malas nak tulis tengok pic je, nanti faham laa kot,kekekeke


kat depan homestay tu, *abgmer poyo pakai spek aku
wanita-wanita anggun,kehkeh

lelaki3 macho *konon macho



aisya deppan homestay

hehe, tuan punye spek

kereta 1(umi,ama,aisya,adam,sumayyah,abah,anas)

kererta 2 (abgmer,mal,aku, kak shaela)
selamat bershopping

berpoyo-poyoan sebelum mendaki bukit cameron
 






ce teka apekah




ladang strawberi

hee, cumilny, ni yg belum masak


oke dah boleh makan




cokelat stoberi



ceit, dilarang petik


oke ni sedap


hehe, saye ngan stoberi




ade budak kecik nangis,alolo, ciann die

anas





abgmer







oke puas makan dah kat YZ strawberi farm nii

hehe, ni namenye terataii

oke ni pegi beli cactus pulak

cumilnye mnacam3 bentuk ade

minum dulu

oke kat sini boleh pegi petik strawberi,tp aku x masuk pun


makan makan

banyaknya , makan puas3



oke nak turun dah


aku,hehe

akhirnya barulah jumpa ladang teh,,







hee,tercapai akhirnya cita3ku

auchh


nak pilih daun untuk dibuat ubat,kekekeke


cian mal, terpenyek kat tengah

aku,mal ,anass *anas gila kuasa,,haha,cian mal


nak balik dah, selamat tinggal cameron, penin aku naik situ.
sekian.:)

No comments:

Post a Comment