Followers

Thursday, October 3, 2013

beza memang berbeza

hehe, pagi lagi dah berbelog.harini aku dapat merumuskan melalui kajian yang dilakukan terhadap penghuni ofis aku niii,perbezaan yang ketara aku nampak harini adalah perbezaan lelaki dan perempuan and cara diorang.oke bia aku terangkan.

1.beza org lelaki ngn perempuan mase datang ofis.dulu aku penah cakap perempuan datang lebih awal,

2.barang yang dibawa ke ofis. mcam perempuan memang akan bawak handbag, and kadang3 sampai 2 , 3 beg dia bawak,mungkin beg telekung dan beg bekal barangkali.hehe. tapi lelaki kan aku jarang nampak diorang bawak barang g ofis, beg pun macam xbawak je aku tengok diorang nii,xkan xbawak duit?pelik jugak ,henpon sume mane? masuk poket mungkin, yela selua lelaki kan banyak poket, baju perempuan manela ade poket, so sume sumbat kat beg je.

3.keadaan meja kat ofis,kalau perempuan meja dia mesti plus wajib tapi x dose pun kalau xde err cermin. mengikut kajian aku perempuan lebih banyak mengunakan cermin berbanding lelaki, yela kalau tudung senget sikit senang nak betulkan, lelaki pulak percaya pada keHensem-an diri sendiri, ye tak??

kekekeke, sampai disini saja kajian saya pada hari ini, lain kali saya mengkaji lagi ye,hehe


No comments:

Post a Comment