Followers

Thursday, October 10, 2013

saye buat error

hehe, actually xde perkara penting pun nak di update, juz nak bagitawu harini kerja aku buat error (kesalahan) yg telah dilakukan oleh budak3 ofis yg lain, kira aku mcam buat pembetulannlaa untuk kesalahan mereka, nampak x betapa pentingnya aku dalam ofis nii,orang lain buat salah aku yg betulkan,kekeke*tade kaetan

oke tampa membuang masa dan waktu aku nak tunjuk error yg aku buat nii yg dalam erti kata lain menarik hati aku untuk terus semangat meneruskan kerja.,,

oke biar aku terangkan yg bulat itam tu nama pembuat kesalahan.manakala yg bulat pink tu si baik hati yg membetulkan kesalahan,benda nii suma akan diperiksa oleh sistem so xsemestinya kesalahan tu salah,kadang3 dah betul dah, maklumlah computer mane ade deria, die dapat detect skit terus kuar error. so kena berhati3 jugak masa nak betulkan error ni, takut salah edit kua error lain pulak,mm memang kat sini kehidupan kami bergelumang error setiap masa. hoho.oke lah,sekian,babai

*kenapa nama si pembuat error tu dihighlight?hohoho, no comment ngeee~

No comments:

Post a Comment