Followers

Thursday, October 24, 2013

pengalaman bersalinn.semoga aku tabah menghadapi,,

ceitt,,tajuk macam laa tengah nak tunggu hari nak deliver baby je,kikiki.oke memandangkan akak aku baru je bersalin 2hari lepas harini aku terus search pasal bersalin.kawan3 ofis pun bersama3 berganding bahu dok bercerita pasal kisah bersalin kawan3 mereka. semua perkara diatas membuat kan aku mula rasa takut dan nyilu.aku ade gak tanya akak camne sakit die,die cakap

 "rasa nak patah pinggang,lenguh sangat,n rasa nak tercabut sume urat3 yg ade,pastu kena jahit sakit ,bila nak jalan terasa sakitnya."

hish,lagi laa aku ngerii,aku text ain cite pasal ni die pun cakap sakit gak, tapi memang itu laa cara nya sebab nak anak kann,hee,memang x dinafikan aku nak anak,nak sangat3.nak baby boy sorg baby girl sorang,2 cukup laa. *memula nak 4, tapi memikirkan sakit tu aku takut. terus discount nak 2 je.hehe.

memangla nak dikatakan orang yang xbersalin xkan rasa macammana sakit bersalinn tu , tapi sebab aku pena sakit perut yang macam nak tercabut nyawa so aku dah bole bayangkan laa sakit bersalinn tu. ditambah pula dengan tuut akan digunting dan dijahit.grrr.memang ngeri kalau nak fikirkan pasal bersalinnni..terus terbengkalai kerja aku.tapi walau pepun jangan lupa berdoa.semoga mudah nak bersalin. n dapat anak yg soleh dan solehah.amin amin amin...

ya Allah permudahkan lah segala urusan kami semua .amin

*camni laa baby kluar dari perut mummy die.

No comments:

Post a Comment