Followers

Friday, October 25, 2013

sebab3 saya suka hari Jumaat.

salam jumaat ye kawan3.em taktawu nape setiap hari jumaat aku mesti rasa sayu je hati,n ade rase sikit ketenangan dalam jiwa.eceh ayat berdrama pula,hmm. acctually sebab3 hari jumaat saya suka.*apepunya ayat tu.

1.hari jumaat biasanya suasana ofis akan macam santai je, bebudak ofis sume akan lepak3 borak3 so xde laa sries sangat buat kerja, so otak pun automatik akan berkerja sambil bersantai ala3 tepi pantai,hihi

2.abang3 ofis biasenye akan pakai baju melayu dan selua melayu. haha. bole ke?tapi  memang betul, so perkara ni memang membuatkan mata dan hati aku jadi sejuk sedingin salju je bila memandang mereka, .faham jela kalau laki pakai baju melayu kan nampak lelaki melayu terakhir. so memang aku suka environment nii,sangat menenangkan jiwa.

3.haarini balik awal.aawal setengah jam je pun, tapi tetap awal,sebab setengah jam amat berharga bagi aku.so memang kul 4.00 aku dah get ready nak balik.*bukan main prepair awal sejam.melampau.hihi. kul 5 memang sume cecepat cabut.hihi. takut rumah lari katenye.kekeke

4.harini kaum adam kat ofis yang muslim akan g solat jumaat. so diorang akan lunch awal.so saat3 paling bahagia laa bagi kami sebab nanti kat cafe xde la bersesak3 dengan kaum3 adam. diorang dah makan siap3. so kitorang nye oder cepat laa siap, xde la kene unggu sampai setengah jam.hihi

5.ekceli kat ofis aku hari jumaat ialah hari yg x formal, so bole pakai jeans.so mestilah rasa macam xkerja.hehe. walaupun kerja.hakikatnya kerja dalam keadaan bersantai abesh. memang saya suka.dan

6. sebab esoknya sabtu so cuti and bole mentido sepanjang hari.hihi.

sekian

sejuk mata memandang

No comments:

Post a Comment