Followers

Thursday, December 5, 2013

berdrama kejap

sekian lama rasanya tak berelog.yelah sebelum ni buzy bercuti panjang,sampai ke johor sudah.jadi sepanjang cuti memang  xde masa langsung nak jenguk blog yg disayangi nii, biase lah,cuti kan, kena laa gunakan sebaiknya,hihi

oke harini dah 2 hari saya kembali ke tempat kerja. perbezaannya xnampak apepun beza cuma bertambah bosan dari sehari ke sehari.cinta hati masih seperti biasa, xnampak berubah pepun,makin segak gamaknya,hihi..

cuma harini terasa agak bahagia apabila bos x masuk ofis lagi, taktau laa bahagia nii pagi saje ke, atau sampai ke petang terasa bahagia nya?? hmmm marilah kita nantikan bersama3.

sepanjang cuti nii dapat lah saya berehatkan diri sambil menonton television sepanjang hari tanpa memikirkan bos yang garang mahupun kerja yg menimbun3 diofis, jadi memang tenang fikiran saya tenang setenang3nya,namun segala kebahagiaaan mahupun ketenangan ju itu diragut kasar apabila semalam 4disember 2013 saya terpaksa meneruskan kerja lantaran kehabisan cuti tahunan,begitu lama saya mengumpulkan cuti dari bulan lapan hingga sebelas jumlahnya sehingga empat hari memang saya rasa bertuah bersyukur beruntung dan bergembira sepanjang cuti saya tempoh hari. semakin lama semakin malas mahu memikirkan tentang kerja, sedang bekerja juga masih memikirkan hari3 cuti yg telah lama berlalu, begitu kuatnya penangan cinta dari sang cuti, betapa ku merindui dirimu wahai cuti ku, semoga berjumpa lagi di ruangan yg akan datang.sekian


No comments:

Post a Comment