Followers

Wednesday, December 11, 2013

november disember bulan perkahwinan

maksud aku bulan kenduri kawin, bukan bulan kawin sebab aku xkawin lagi.kihkihkih. oke memang xdinafikan 2bulan ini musim banjir jugak,ttapi xkurang hebatnya musim perkahwinan melanda, rata3 rakyat malaysia memilih untuk menjalankan majlis pada dua bulan ini, dari awal november sampai laa sekarang xputus3 kenduri setiap minggu, kad kawen kat rumah tu xyah cerita laa memang berderet abesh. dulu aku penah kisahkan kat sini .

oke tanpa membuang masa aku nak tunjukkan gambar kenduri sepupu merangkap jiran depan rumah aku kat kampung aku,beliau adalah anak paklong dan maklong aku yg first, walaupu abg aku dah langkah jendul sebagai org pertama kawen dalam kategori sepupu tapi itu sume bukan penghalang kerana jodoh masing3,jangan kuatir jodoh ada dimana-mana.(hihi bole ke)

dimulakan dengan malam itu dijalankan majlis nikah, kami bertolak dari rumah selepas isyak menuju kerumah pihak perempuan, dan majlis kenduri pada keesokkan harinya.

dah sampai tempat kejadian, sebelum masuk rumah pengantin tangkap gambar depan rumah sebagai bukti.

half of brg hantaran


adegan bersalaman

pelamin dan bungan telur

adegan bercium. auchhh

pengantin pompuan

semua brg hantaran, biru tu dari pihak lelaki, bunga merah tu dari pihak prempuan

budak kecik pun nak amik berkat.haha

pagi3 sebelum g majlis sanding .hee exited nii nak g amik berkat

oke x dinafikan pic ni lawa,.aku suka. model 2 org tu abaikan

sepupu aku, cam sama je muka.hihi

konvoi ke rumah pengantin pompuan. banyak ag kereta,3 je muat masuk gambar.

ni sumayyah.aku yg driv tu nampak x?hihi

oke dah nampak bukti


da sampai umah pengantin

encik pengantin lelaki

wah exited la tu pengantin,hakhak

ni sume pengiring3 pengantin,hee x sabar nak berarak ni weii

oke ni laa rombongan nye , haha

oke pengantin dah boleh bersanding

salam salaman

sepupu3 haku.sume bawah umo walaupun sy masih muda remaja

kami sefamily bergamba ngan pengantin

bapak pengantin aka paklong berkaraoke,

rumah pengantin kedua.dah pengantin xde aku laa dduk sini

diorang nii pun sebok nak amik berkat jugak, haih, akak dulu laa dik
oke itu saje kisah pengantin3 pada harini, rumah pengantin kedua tu aku sampai lambat, so xsempat bergambar ngan pengantin n pengantin pun dah salin baju,so aku je la bergambar bajet3 pengantin, puas dah amik berkat pengantin lepas ni saye pulak pengantinnye.hihi. sekian

No comments:

Post a Comment