Followers

Wednesday, February 15, 2012

hidup

assalamualaikum.selamat pagi.sejak dah sem 6 ni aku rasa lain sangat . masing2 pun dah buzy manjang,dengan projek, design, assignment, proposal, muet agi.so kesimpulannya memang buzy lah kami.series rindu zaman relex2 dulu.sekarang ni bangun2 je bukak mata dah kene fikir projek,design bagai. kadang2 ase nak nangis tau.tekanan betul laa sem ni.sem 5 aku rasaa relex sangat.xfikir apa2 pun bangun kul 2 petang pun still relex agi.ni sekarang fenomena sangat2 berbeza.hmm,pasal duit pulak tak yah cakap laa.biasanya isnin selasa je berduit,sampai rabu ade lagi hujung2 kames jumaat memang minum air jela.haha.xde laa sampai macamtu cuma nak menggambarkan kesempitan hidup lebih kurang camtu laa.hmm,minggu depan 22 feb dah final muet.  kira lega 1 laa,pastu nak mikir yang selainnya pulak.patutlah aku tengok orang final sem selalu xmakan buzy manjang akhirnya aku dah sampai jugak kat final sem ni.hmm,doakan aku ...

No comments:

Post a Comment