Followers

Tuesday, February 14, 2012

ragam dak rumah

hehe.harini aku nak bocorkan rahsiaa korg.:P


starting mestilaa mula ngan aku dulu,hehe


muke mintak rm10.
hahaha
aku suka makan,so aku kira ketua dapur laa kan,hehe




next.
ain..
this is my roomate.die cantik,,hee,beliau berumur 20 tahun 7 bulan.hee.die ni simple je,,suke korea,minat cgt kat tecyone.camtu ke eja?tah laa aku pun x tau.em beliau seorang yg serba tahu,aku rase aku tak pena dengar die ckap xtau,die rajin mengkaji,pastu die suke bercerita ngan aku,die ni sweet tau,kadang2 aku rase malu ngan die,sebab em,tah kdg2 aku malu laa ble die tunjuk sifat keibuan die,hee.aku suka kwn ngn die.happening,ain,sori ble terbuat kau terasa,aku kdg2 xperasan bnde tu kau terase.mybe bagi aku xde bnde pun tapi bagi ko x,hmm,sori k.aku sayang kau,kadang2 aku rase ko mcm kakak untuk aku,banyak perkara aku yang kau uruskan,aku trharu sangat ain,xpena pun kawan aku lpatkan baju aku tau ain,hee,terharu mak,thx ain.,syg kau sangat...:)


2.dila
die manis,,oke ni salah satu mentor aku untuk kelas memasak.maklumlah nak jadi isteri solehah  aku kene la amik kelas memasak kan??hehe,die rajin masak,kadang2 aku rase bnde tu senang je tapi malas menguasai aku so aku x masak,tapi kau rajin sangat.aku suka,sebab t aku leh makan sedap2.mase aku gi rumah kau pun mak ko masak banyak lauk,besnye aku suke,thax dilaa,aku sayang kau,sori kalau ade buat salah,uat ko tocing, marah ko or pukul ko,hehe.


3.anis
die cantik,em,,die ni dah dewase soxleh join geng remaja kitorang..haha,jangan sedih nis,hehe.dia pun selalu gak jadik chef kat rumah . die ajaa aku cara2 nak potong sayur n banyak lagi.dulu mase sem2 aku ngan die masing2 berbut nak anak kembar.nis sries aku xleh lupe sampai bila2.aku nak kembar 2,yang hang pulak nak kembar 3 sampai bergaduh2,haha,klakar sangat time tu.tapi sekarang bila masing2 dah meningkat dewasa kita pun da xkesah sangat anak kembar ke x,asalkan anak kan,tol x anis??tapi sriesly kalau dapat anak kembar ko org 1st aku kol,maklumlah cita2 mase kanak2 tercapai,mane x exited.kan?kan?hee.anis aku sayang kau.


4.sofea (piaaa)
die ni kecik je,comel...lagi kecik dari aku,hmm beliau pandai tau.aku selalu tanya die kalau x faham ape2 time blaja.aku memang salut hang piaa,da laa rajin pandai pulak tu.kadang2 aku terpikir ape laa hang makan sampai pandai ni,hee,,em,die ni seorang yang hardworking.memang alert gila time blaja.aku dalam sries2 blaja ade gak main2 n lambat.tapi die x,die main2 pun dapat,faham.so memang die sifu aku lah sepanjang aku kat rumah ni sebab tu aku sayang kau.hheee.




5.echaaa


die ni manje2 ckit,die aku rase macam adik aku,dan aku anggap aku kakak dari die.hee.die ni orang paling meriah aa kat umah ni,kalau die xde kurang laa rase,,memang gila2(actly sume pun gile2) die suke makan gula2 asam macam aku,hehe,geng.actlly banyak persamaan tau aku ngan die,memang banyak sangat.aku suka ape die pun suke,tapi nasibaik die suke lelaki kurus,aku suka lelaki berisi sikit,kalau x??haha.xkan laa nak bermadu pulak,haha,cah gurau jea,sayang kau.:)


6.ateeen
die ni mamang juara matang kat rumah ni.2 orang tau aku tanya sape paling matang kat umah ni diorang  jawap ateen,hmm memang aku akui die seorang yang matang..selalu buat benda2 yang matang lah,,memang da leh jadi isteri orang aku tengok.,walauppun kecik,tapi matang.aku selalu jugak laa jadi matang bila dengar advise2 oarang matang yang die bagi kat aku,hee.thx ten,syg kau.:)


faeeza
name artis die Faeeza Evans..haha,memang ade iras2 kan,muka dah macam evans daah,hee.die ni cantik n macam biasa lah bila orang dah cantik mestilaa ramai peminat kan,n cara orang mengorat die sweet sangat tau,ade budak tu nak keenal ngan die sampai baling roket kertas tulis 'faezah,saye suka awak'haha.sweetnye kalaulah orang uat cmtu kat aku bapak terharu,silap2 aku nangis kat situ.hehe.die ni pemurah.suke berkongsi faizah,sayang kau.


8.zanaaaa
die ni satu2 nya budak kelas lain dalam rumah kitorang soo memang selalu kene buli laa,ehe xlaa,die ni budak kayu,bak kate 2 dip berasaskan kayu laaa.die ni lembut jee,emm,die ni selalu nampak macam free.so aku selalu jelez ngan die.hehe.papepun aku sayangkau zanaa.




kesimpulannya setiap orang pun ada cara masing2 kan,aku nak bagitau korang aku hepi duduk ngan korang walaupun kadang2 gaduh2 manja,tapi kita still bersatu,aku selalu berharap kita akan berkawan sampai bila2.korang jangan lupe aku tau,korang sume lah pelengkap hidup aku.tanpa orang siapalah aku.....sob sob..

No comments:

Post a Comment