Followers

Sunday, February 26, 2012

updated :)

oke harini aku ade beberapa cerita yang nak ditulis kat sini, ehe.oke bermulaa di sini


1.BENGANG tadi mase akubaru sampai rumah hujan lebat.nak dijadikan cerita adik2 aku ngan abgme aku ade je kat umah padahal.  tapi xde sorang pun yang adakesedaran untuk nak kutip baju at ampaian,  time tu memang aku rase bengang sangat rase nak maki2 je.aku basah2 pun angkat sume baju tu sendiri.hmm,memang aku rase macam nak mmarah org,yla penat2 macam tu balik je tengok baju sume basah,kalau xde orang boleh laa terima lagi.ni ada org n dorg tengah online.memang bengang sangat tadi.n lagi 1 nasik lam periuk tggal kerak je,series time nak makan tadi aku terasa macam lelaki kat rumah ni xde function,bangun untuk makan je.pastu mlm kua lpak sampai pagi,bastu balik umah untuk tido je.hmm,cmne laa bila aku kawen nanti,sape nak buat sumetu..kadang2 rase kesian kat umi,seriesly kalau aku xbalik memang cam hutan aku rase rumah ni,xde sape nak tlg agkat baju,sidai baju,basuh baju,basuh pinggan,kesiann umi,hmm.kepada kaum lelaki tu,tolong laa jadi bertanggung jawab sikit.kasihanilah ibu anda yang kena buat kerja sume tu sorg2......


2.BANGGA padahal ...haha cite die camni,semalam punya semalam  punya haritu aku ade komen kat status som1 ni,tengah dok shok2 mgechat ngan die tibe2 die dlete aka padam status tu,sries tocing..hm what ever laa mmg time tu ase nak deete die dari fren list.hmm,tiba2 kan 1day berikutnya aku terbaca status die ckp die suke bace ntri kat blog some1.haha.tibe2 rasa cm som1 tu aku lak.haha.perasan padahal,itu je  cerita nya.sekian,,

No comments:

Post a Comment