Followers

Thursday, June 28, 2012

trip tadika . yeay. ( teacher yg exited lebih )

harini 28 jun , taddika gi tripp ke deer farm ngan chocolate factory .pagi3 aku sampai tadika dalam 745 camtu ramai budak3 dah sampai , biasanya sume dtg lambat . bape kerat sangat je dtg awal . hmm dalam 840 kami bergerak ke Kl , aku engat jauh cgt sekali dekat area masjid negara tu je . hmm , tapi budak3 exited laa kan . termasuk laa aku .haha . ok ni mase kat deer park (kl)

name tag anak murid 


beratur sebelum memulakan perjalanan 


on da way ke deer park 


depan signbord . haha . xnmpak pn signbord 




aku exited senyum. budak3 sume uat muke bosan . sedih aa gini 


mousedeer .


bagi makan rusaa 




rusa yg encem .:)



nampak situ . aku dengan gigihnya panggil rusaa tu 




hee . saye & kak miza bersama anak3 kami 

kak miza , kak wan ngan saye ngan anak3 kami . :)





oke kat coklet factory sy cgt bz xsempat bergambar , sekian 

No comments:

Post a Comment