Followers

Thursday, July 12, 2012

sahabat untuk selamanya

tadi tiba3 rasa hepi  sebab benda yang aku tunggu dah sampai . bukan kat aku tapi kat dia . hmm tah la bila berjauhan ni aku rasa makin rapatlaa . bila dekat asyik gaduh je . ye laa . masing masing nak ikut kepala sendiri gini aa jadinya . hahaha.. em, setelah menempuhi macam3 pengalaman pahit manis aku dah semakin faham erti kehidupan . tak semestinya kawan yang kita suka baik ,selalu sokong kita tu akan kekal if kita tak jaga persahabatan tu betul tak? n x semestinya kawan yang kita selalu bergaduh bermasam muka saling nak menang or what eva tu akan jadi musuh kita kan. hmm kadang3 bila gaduh memang sakit . tapi bila ada something berlaku yang membuatkan kita rasa dihargai kita akan rasa lupa kepada sakit tu . hm harapan aku ialah semoga persahabatan aku dengan semua kawan3 aku akann berkekalan hingga ke nafas yang terakhir. and lastly Happy Birthday Awak. :)

hoho . gambar hiasan .:)

No comments:

Post a Comment