Followers

Friday, October 5, 2012

perjalanan kehidupan

semakin lama semakin hampir dengan hujung tahun. so semakin dah nak habis sesi persekolahan. hujung tahun biasa lah, tadika  mesti ada hari ihtifal ( hari graduation) . dengar memang macam best anak2 pakai baju graduate then nyanyi lagu perpisahan kat pentass, ,, hee mesti cumil anak3 pakai baju graduate tu. hee,aku suka aku suka:)

selain semua tu kitaorg pun kena bersedia untuk buat persembahan pada hari tersebut, tadi kat sekolah kami cikgu2 ni dah mula rasa serabut memikirkan hari tersebut. tambah3 lagi report da seminggu sebelum ihtifal . lagi laa serabut.waaarghh..

pening pening,, taapi takpe aku akan usaha untuk latih anak2 buat persembahan terbest. ni kali pertama tau aku akan buat sume ni, taktau laa kalau ni jadi yg terakhir.

kelas kami bercadang nak buat teater musikal tajuk 'pengembala biri-biri'  .  tolong doakan cerita kami ini menjadi dan berjalann lancarr. tadi kat sekolah pun aku dah suruh anak2 doa kan aku supaya senang dapat idea untuk buat lirik lagu untuk diorang. ,heee . exited x aku. haha.

kepada :farah sofea, aishah maisarah,aisyah zainiddin,syafiqah, husna, naqiib, rashid, tolong doakan teacher dapat idea yg best untuk cerita kita tw, :DD

anak3& muka ceria mereka :))



No comments:

Post a Comment