Followers

Friday, October 12, 2012

kawen oh kahwin

disebabkan aku dah cukup ummur dewasa aku rasa aku layak nak sebut pasal benda ni,huuu. oke la sebut pasal kawen semua orang pun mesti ada macam3 espresi. ade yang exited dan mesti jugak ada yang malas3 nak cakap pasal kawen.

bagi aku aku ada macam3 rasa lah bila sebut pasal ni,  mybe luaran nampak macam x sabar nak kawen. gila gatal,hoho. tapi jauh di sudut hati aku selalu fikir, aku ni dah bersedia ke nak kawen, nak jadi isteri orang, sebab sume benda yang masa zaman bujang aku suka buat mesti kena tinggalkan, ,,hmm memang susahh laa, tu laa kena mencuba try test dr sekarang.  mana x nya, masa zamann bujang ni laa kita bole ade masa nak tido sampaii petang, lpastu mgonline sampaii larut3 malam,tengok baju online,kasut,beg bagaii, t dah kawen mesti kena uruskan makan minum suami sume mana ada masa dah. so hargailah masa muda remaja bujang anda. hee.

perkara yg aku rasa best n buat rasa exited nak kawen

  1. nak pakai baju pengantin yg merelip3,bole buat mata terkedip3 tengok.*hee saat paling aku nak n xsabarr, nak pakai baju tu laaaa<--dengan muka exited.
  2. nak rasa dilayan macam raja waktu kenduri tu nanti,maklummla raja sehari
  3. anak. hee aku suke baby. x sabar nak ade babyy.;DD*  setiap kali g mana2 kalau nampak baby mesti aku akan kcu n lambai3 bia baby tu asyik termimpi muka aku,hahaha
  4. nak jadi isteri yg mguruskan suami, hee. best taw, nanti suami nak gi keje tanya 'yang mana tie abg,?' or mana beg abg, or mana duet abg, haha* nampak cgt sume bende bini yg simpan, n paling penting duit tu laa,hahahahaha
  5. aku nak jadi mak, nannti anak3 panggil, mama,kakak dah besar, hee, soooooo sweet :))


No comments:

Post a Comment