Followers

Friday, October 19, 2012

report day

esok tanggal  20oktober merupakan hari mengambil report kad bagi tadika kami, huh, risau dah aku ni.aku dah leh bayangkan nak jawab ape dengan parents bila diorang tanya pasal anak diorang. dulu masa reportday first sem alhamdulillah sume parents oke n nampak diorang percaya kat aku, rasa lah bersemangat sikitnak meneruskan kerjaya sebagai seorang teacher. nii masuk yg kedua kerisauan itu kembali lagi.  aku dah usaha yg terbaik untuk ajar anak2 diorang . terpulanglah , sape yg rajin tu die dapat la lebih, yg malas tu kurang la sikit pandaiiny. aku harap mak ayah diorang percaya kat aku n dapat terima penilaian yg telah aku buat terhadap anak2 mereka...


nampak situ buku report anak3 memenuhi meja 

anak aku yg lelaki. hee. ni laa hero kami. hee

No comments:

Post a Comment