Followers

Saturday, December 22, 2012

tamat sudah training di kidzania

semalam last day training kat kidzania, bersama mr sab. macam3 ilmu kami dah dapat. memang mula2 hari jumaat tu aku tension sikit, yela dah laa khames tu balik lambat, pastu sampai umah kene marah ag. pagi hari jumaat tu dah kene sound something yg memang aku terasa hingga ke lubuk hati. so g kerja dengan muka tension aa.


masuk kelas mula2 ngantuk, lama2 oke laa. dah boleh masuk ape dia ajar, kiorang blaja pasal cara nak handle budak2 bermasalah, macam autistik , down sindrem, adhd, n macam3 ag aa. n sab ade tunjuk video , memang agak sedih video tu, pasal budak3 down sindrem tu pun ade impian, so kita layan diorang sama macam insan lain yg normal.spya mereka lebih konfiden.

pastu ade presentation, so memang aku rase aku present x oke sebab berdiri je kat depan, lost sume information yg aku nak terangkan, huhu, nasib. oke sabar.


time rehat aku ajak diana g study, so kami together laa menghafal, alhamdulillah senang ingat, n then time exam pun oke lah jugak, even banyak aku lupe3 but bersyukur dapat jawab.n ade yg 'ter'jeling org sebelah. haha


pastu nyanyi secara life, beramai3. memang happening sangat, masing3 ade gaya  tersendiri. mat macam biasa suka shok sendiri, time tengah klimax tiba2 die masuk lirik laen, memang klaka cgt3 time tu, sab pun cakap mat potong line, haha. tapi papepn kkitorang enjoy the show.


pasti sesi ucapan terakhir, guest what?? aku ter menangis oke, haha. memang x sangka gila time tgah ckp tu memang xrasa ape, cuma aku ckp laa terharu gila, aku nak sambung ckp je,uuuuuu,, ujan lebat, so terhenti kat situ je, .adei, xsempat suruh diorang add fesbuk, hmm nyesal nangis :(

nthen the last even is pesembahan lagu with gitar, izmir men gitar kite sume nyanyi. pastu last nyanyi lagu kosong, haha, memang meriah gila, maana x nya sab asyik cakap kitorang kosong je, last3 kami nyanyikan lagu tredmark die, kosong3, so sab pun ckop kite kosong3 ea. kkira dah mintaak maaf sume laa, semua hasrat die die bg melalui lagu,fantstik laa sab!!. oke then balik,

memang terasa sungguh, memori yg besh sepanjang seminggu nii, aku harap sangat dapat always keep in touch dgn dorang sume. amin. so kosong kosong la ea. :)


hari first. kat airport

nampak situ, ksyuk bekerja

tu cara kami hai kat org. 

masa tengah belatih menari

bincang bincang

dalam bilik kuliah

masa lukis floor plan, aku xde bakat melukiss so tengok jela

menari, 

14 essence

bersemangat aku bagi penerangan kat budak3 ni, hehhe

macam3 gaya ade, masa uat surat cinta, haaha

menari lagi :)

my team, dr 10 tinggal lah 8. :)

No comments:

Post a Comment