Followers

Sunday, April 7, 2013

hari yg bahagia. hari untuk bersuka ria

esok off. yeay. so maksudnya lagi satu hari untuk aku bersuka ria.yeay, saya suka , saya suka :D <--nampak senyum lebar. haha

oke esok, tanggal 8april2013, sy akan bergerak ke genting highland untuk bersuka ria disana. hoho. beshnya. xsabar rasa saya. emm, setelah beberapa hari ni aku asyik dibebanimasalah kidzos short je, tension x abesh je.visitor pulak manjang ramai, so memang x menang tangan laa nak layan sumeorg.jadi biila cuti ni lah masa aku nak amik untuk bbersukaria hilangkan tension dan susah hati yg ada di dalam jiwa. HAHA

oke sebelum bersuka ria aku cuma nak ingatkan nanti lepas cuti aku kena berjaga2,supaya masalah kehilangan kidzos x berlaku lagi,

oke nak bagitau pasal bersuka ria pulak.oke esok aku, suryani,akhma,arifah, dan kawan2 mereka akan pergi ke genting, so kami akan berkumpul di Ou pada pukul 7.30 pagi, awal gila. so dengan harapan dapat bersukaria sampai lebammmm., hAHA

oke lah sape yg kerja tu jangan jelez. sila buat kerja anda diam2. hoho. sekian. :p


1 comment:

  1. salam perkenalan....bestnya gie bersuka ria....dah lama mummy tak gie sana...last gie seblem kawin... lepas dah kawin terus jd malas nak gie....mcm tak best ja...maklumlh dah mak2 skrg..

    jemput singgah blog mummy yer...

    http://atikarafina.blogspot.com/

    ReplyDelete