Followers

Saturday, May 18, 2013

semakin dewasa

salam, oke harini dan semalam adalah hari bahagia aku, kenapa? semestinya sebab hari cuti aku, kenapa hari cuti adalah hari bahagia? sebab aku boleh bangun pukul. berapa pun xpe, xnak mandi pagi pun xpe, bole sesukahati nak buat apa sepanjang hari, maklumlaa hari cuti, tiada bos mahupun coordi dirumah hahaha, terasa bahagia sangat,

semalam aku tido umah abgmer,so macm3 laa aku dok borak .dengan akak ipar, n tetiba aku terbayang nanti aku kawen macamnii jugak jadinya,kene pergi kedai, beli lauk , masak untuk suami, basuh baju, sidaibaju kemas rumah n macam3 lagii laa, n paling sedih kene duduk jauh dari family, uhukuhuk, sedihnya,

akak cerita yg die nangis3 masa nak pergi kl dduk ngan abgmer, aku harap dapat suami org dekat, senang nak balik rumah umi abah, nanti rindu, mesti rasa nak nangiss, dah laa aku kuat nangiss,

emm, kesimpulannya aku semakin dewasa so, banyak benda aku dah kena buat sendiri tanpa mengharapkan umi,abah, semoga aku dikurniakan suami yg soleh, amin.,

No comments:

Post a Comment